Podle lídryně hnutí ANO Dity Charanzové je nízká volební účast v eurovolbách důsledkem toho, že politici neumí své evropské úspěchy „prodat“.
„V Bruselu jsem kolikrát něco udělala pro Česko a na stránku novin se to ani nedostalo. Dala jsem třeba návrh, aby se snížila cena volání po Evropě. Bylo minimum novin, které napsaly, že ten návrh dala česká europoslankyně. Napsalo se jen: Brusel snížil volání. Pokud nejsme schopni prodat české úspěchy, nedivme se, že lidé nechodí volit,“ řekla Deníku N europoslankyně.
Charanzová se chce i nadále věnovat tématu dvojí kvality potravin. „Je to pro mě důležité téma, které zůstane. Dalším tématem bude vnitřní trh. Chceme, aby nedocházelo k diskriminaci českých firem. Dalším tématem je digitální prostředí. Chceme z Evropy udělat velmoc v oblasti digitálu. Poslední téma je zahraniční obchod,“ říká o svých prioritách.