Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

Pomáháme, chce přesvědčit lidi vláda. „Nepolitickou“ kampaň vymyslel marketér z ODS

Petr Fiala. Foto: Ludvík Hradilek, Deník N.
Petr Fiala. Foto: Ludvík Hradilek, Deník N.

V pondělí 12. září má odstartovat dosud největší kampaň, která bude vysvětlovat vládní pomoc. Podle zjištění redakce za ní stojí marketér Radek Hadj Moussa, který pracuje pro ODS. Podle vládního zmocněnce pro média a dezinformace Michala Klímy kampaň nemá s politikou nic společného.

Dosud největší kampaň, která má občany informovat o všech formách pomoci v současné energetické krizi, v pondělí představí vláda. „Bude to kompletní mix. Televize, rádio, tisk, reklama v dopravních prostředcích i na internetu. Budeme to odkazovat na web Deštník proti drahotě, jenž se stane takovou hlavní stránkou pomoci, kterou stát občanům nabízí. Hlavním cílem je, aby si lidé nemuseli pamatovat různé weby ministerstev,“ popisuje Pavel Lupjan, vedoucí útvaru strategické komunikace na Úřadu vlády, který má kampaň na starosti.

Vedoucí útvaru podle svých slov neví, kdo vlastně za celým konceptem kampaně pracovně nazývané Deštník proti drahotě II. stojí.

„Jsem tu od začátku srpna, ten koncept už byl z hlediska kreativy hotový. Vím, že

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Ceny energií

Vláda Petra Fialy

Česko

V tomto okamžiku nejčtenější