Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

Prezidentský kampaňometr: Jak vypadá dobrý marketing? Někdo sází na gorily, další na své tělo

Foto: Gabriel Kuchta, Deník N
Foto: Gabriel Kuchta, Deník N

Kampaň před prezidentskými volbami i nadále probíhá v prázdninovém módu. Uchazeči – ti oficiální i neoficiální – se setkávají s voliči, sbírají podpisy a pomalu zkouší různé marketingové strategie. Třeba Karel Janeček se svými fanoušky chodí na túry a balancuje na laně, Tomáš Zima zase v kampani ukázal socialistickou sanitku. A osobitá je u jednotlivých uchazečů také práce s novináři. Nejviditelnější je v tom všem stále ještě nerozhodnutý Andrej Babiš. Zdá se ale, že váhá čím dál víc.

Jen minulý týden stihl expremiér Andrej Babiš během dvou dnů interview pro deník Blesk, TV Nova, CNN Prima News i Frekvenci 1. Následovala téměř nepřetržitá víkendová smršť na sociálních sítích, při níž na Instagram postoval odlehčenější volnočasové aktivity, na Twitter upouštěl kritiku současné vlády a na Facebooku zveřejnil mimo jiné několik videí, ve kterých osobně odpovídá na dotazy svých podporovatelů.

„Jste super, prosím kandidujte na prezidenta republiky,“ apelovala v jednom z nich expremiérova fanynka Jiřina.

Následně Babiš vyrazil na další cestu obytným vozem. Tento týden měl na programu Moravskoslezský kraj a po cestě zpět i pár zastávek ve východních Čechách. Jezdil od pondělí do čtvrtka, celkem zvládl téměř tři desítky zastávek. Na každé z nich rozdává upomínkové předměty a podepisuje knihy.

Našli se další kandidáti na Hrad

Tak nějak by si člověk představoval prezidentskou kampaň. Poslanec

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Andrej Babiš

Prezidentský kampaňometr

Volby prezidenta ČR

Česko

V tomto okamžiku nejčtenější