Reklamní obr BigBoard dál posiluje ve zpravodajství. Získal většinu v magazínu Hrot
Ekonomický týdeník Hrot změnil většinového majitele. Podnikatele s vazbami na ODS vystřídala reklamní společnost BigBoard. Ta v posledních měsících do zpravodajských projektů významně investuje.
Firma BigBoard získala většinový podíl v Hrotu od Touzimsky Kapital podle Sbírky listin na začátku srpna. „Přesun podílu z Touzimsky Kapital do BigBoardu odpovídá dlouhodobé strategii budování vydavatelské a online divize společnosti podporované synergiemi hlavního businessu BigBoardu,“ uvedla pro Deník N mluvčí BigBoardu Pavlína Stránská.
Stejnou odpověď poskytla i společnost Touzimsky Kapital. Podle předchozích vyjádření měl vstup nového investora znamenat především rozšíření produkce magazínu, například o podcasty nebo vlastní vydavatelskou činnost.
Týdeník Hrot vznikl v roce 2020. Významnou část jeho redakce tvořili novináři, kteří odešli z ekonomického magazínu Euro. Ten v minulosti patřil do vydavatelství podnikatele Františka Savova, které bylo nedávno rozprodáno. Savova policie v červnu navrhla obžalovat spolu s dalšími deseti lidmi z krácení daní a praní špinavých peněz.
U rozjezdu Hrotu stála