Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

Kandidáti na prezidenta a jejich sítě: Tři párky v rohlíku za čtyřicet tisíc

Koláž: Josef Šlerka, Investigace.cz
Koláž: Josef Šlerka, Investigace.cz

Prázdniny sice vrcholí, avšak na sociálních sítích se již prezidentská kampaň rozjíždí naplno. Její horkou fázi lze podle všeho očekávat až na podzim a hlavně v zimě, ale už teď můžeme vidět, jak jednotliví kandidáti investují do své propagace a jaké zatím volí strategie.

Z dat společností Meta (Facebook a Instagram) vyplývá, že za posledních 90 dnů (24. 4. – 22. 7. 2022) zde nejvíce utrácel tým Andreje Babiše, který ovšem stále svou kandidaturu oficiálně neoznámil. Od konce dubna za svoji kampaň utratil již něco přes 760 000 korun.

Účet Útrata v daném období Počet reklam
Andrej Babiš 767 802 104
Tomáš Březina 750 411 50
Generál Pavel 558 490 495
Danuše Nerudová 437 401 42
Karel Janeček 115 156 27
Středula náš prezident 33 551 41
Tomáš Zima 31 479 191
Pavel Fischer 30 197 11
Útraty prezidentských kandidátů na Facebooku a Instagramu v období 24. 4. až 22. 7. 2022.

Nejdražším inzerátem týmu bývalého premiéra byla v tomto období

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Sociální sítě

Volby prezidenta ČR

Česko

V tomto okamžiku nejčtenější