Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

Elektromobily mají prioritu, Octavia musí počkat. Příčin brzdící Škody je ale více

Škoda Enyaq. Foto: Škoda Auto
Škoda Enyaq. Foto: Škoda Auto

Koncern Volkswagen koncem minulého týdne představil pololetní výsledky společnosti Škoda Auto, která je největší tuzemskou automobilkou. Aktuální čísla nejsou pro mladoboleslavského výrobce vůbec povzbudivá, produkce totiž meziročně klesla o třicet procent. Vysvětlujeme, čím je situace způsobená a kdy by se mohla zlepšit.

Tento text pro vás načetl robotický hlas. Pokud najdete chybu ve výslovnosti, dejte nám prosím vědět. Audioverze článků můžete poslouchat v rámci klubového předplatného. Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Upgradujte své předplatné. Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Předplaťte si ho také.

Loni Škoda za prvních šest měsíců prodala 515 tisíc aut, letos jen 360 tisíc. Propad prodejů o třicet procent je největší ze všech značek celého koncernu Volkswagenu.

I když se Škoda s problémy potýká déle, tempo prodejů ještě zpomalilo

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Automobily

Ekonomika

V tomto okamžiku nejčtenější