Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

Pointa N: Na mostě jako ve válce. A proč může Babiš převálcovat vládu?

Stavba je součástí městského okruhu, spojuje takzvanou Jižní spojku s Barrandovem a jde o vůbec nejfrekventovanější dopravní komunikaci v celém Česku. Přejede přes něj denně v průměru 144 tisíc aut. Foto: Ludvík Hradilek, Deník N
Stavba je součástí městského okruhu, spojuje takzvanou Jižní spojku s Barrandovem a jde o vůbec nejfrekventovanější dopravní komunikaci v celém Česku. Přejede přes něj denně v průměru 144 tisíc aut. Foto: Ludvík Hradilek, Deník N

Začala obávaná rekonstrukce Barrandovského mostu. Zatím vše probíhá bez větších komplikací. Stavba, na kterou se výrazněji nesáhlo od jejího vzniku v osmdesátých letech, ale připomíná i jiné problémy než jen to, jak málo by v Praze mohlo stačit k dopravnímu kolapsu. Centrem města třeba stále vede socialistická dálnice. A nejen doprava, také vládní komunikace zavání minulostí.

Hlavní události dne vybrala a okomentovala Barbora Loudová.

Aktuálně ochromený most, dlouhodobě ochromené centrum Prahy

Začala rekonstrukce nejvytíženějšího pražského dopravního uzlu – Barrandovského mostu. Pro mnoho Pražanů toho už před opravami věčně ucpaného mostu. Očekávání, jaký dopad bude mít jeho částečné uzavření, tak byla až apokalyptická. Mnozí se obávali, že doprava v hlavním městě může zkolabovat. Start oprav však proběhl bez větších potíží.

Zpravodajství z okolí mostu místy připomínalo reportování z válečné fronty. Pokrytí drony, přímé přenosy, osobní příběhy. Třeba jako tento report redaktora

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Pointa N

Nezařazené

V tomto okamžiku nejčtenější