Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

Babiš sype v opozici statisíce do facebookové reklamy. Máme omezený prostor v médiích, tvrdí

Expremiér Andrej Babiš předvádí svůj nový „obytňák“. Foto: Twitter Andreje Babiše
Expremiér Andrej Babiš předvádí svůj nový „obytňák“. Foto: Twitter Andreje Babiše

Andrej Babiš po odchodu ze Strakovy akademie z veřejného prostoru nevymizel. V posledních týdnech jeho tým v porovnání s konkurencí investoval ve velkém do facebookové propagace. Šéf ANO zvyšoval dosah příspěvků, ve kterých lidem přál hezké Vánoce nebo nový rok, propagoval ale také svůj nový „obyťňák“.

Tento text pro vás načetl robotický hlas. Pokud najdete chybu ve výslovnosti, dejte nám prosím vědět. Audioverze článků můžete poslouchat v rámci klubového předplatného. Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Upgradujte své předplatné. Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Předplaťte si ho také.

Volební sezona Českou republiku jen tak neopustí. Po sněmovních volbách si budou lidé na podzim vybírat své zástupce do obecních zastupitelstev a také do třetiny Senátu, za rok proběhnou prezidentské volby. Různé volební kampaně tak běží prakticky bez přestávky.

Expremiér Andrej Babiš je právě permanentní politickou kampaní proslulý. Poté co hnutí ANO zamířilo po volbách a porážce od Spolu do opozice, začalo se spekulovat o jeho možné prezidentské kandidatuře. Tu nevylučuje ani sám bývalý předseda vlády.

Babiš si svou přítomnost ve veřejném prostoru, která je umenšena odchodem do opozice, vynahrazuje na sociálních sítích. Jeho tým vsadil na facebookovou propagaci a za poslední měsíc investoval do zvyšování dosahu příspěvků již přes

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Andrej Babiš

Sociální sítě

Volby prezidenta ČR

Česko

V tomto okamžiku nejčtenější