Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

Válka médií: Google versus Kreml

Z vysílání RT (Russia Today) Deutsch Der fehlende Part. Zdroj: RT Deutsch, YouTube
Z vysílání RT (Russia Today) Deutsch Der fehlende Part. Zdroj: RT Deutsch, YouTube

Německé verze ruského státního propagandistického holdingu RT (dříve Russia Today) dostaly na YouTube stopku. Prý lhaly, záměrně šířily fake news, manipulovaly veřejným míněním a plnily propagandistické zakázky kremelských politiků. Není to poprvé, kdy se ruská média stala diverzním výsadkem v týlu protivníka.

Kompletní audioverze článků jsou dostupné v rámci klubového předplatného společně s aplikací Deníku N, která umožňuje i offline poslech. Pokud ji ještě nemáte, nainstalujte si ji do svého mobilu.

Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Upgradujte své předplatné.

Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Předplaťte si ho také.

Reportáž o bombardování syrského Aleppa byla šokující, drásající a profesionálně zdařilá. 27. dubna 2016 ji natočil novinář Hadí al-Abdulláh. Lidé na videozáznamu prchají, mají v očích vztek i strach, děti brečí, ženy lomí rukama. Novinář informuje o náletu na město plné civilistů. Přináší svědectví o tom, že bomby na své občany nechal shodit prezident Bašár Asad. Zasažena byla i nemocnice, ve které působila mezinárodní organizace Lékaři bez hranic.

Za několik dnů se na facebookovém profilu známého žurnalisty Abdulláha objevuje z pohledu novinářské profese stejně šokující sdělení – Rusové

Tento článek je exkluzivní obsah pro předplatitele Deníku N.

Média

Rusko

Sociální sítě

Svět

V tomto okamžiku nejčtenější