Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

Za reklamy odpovídá úředník z MPSV, stojí na Facebooku Jany Maláčové. „Stránku jen založil, platí to ČSSD,“ říká politička

Jana Maláčová patří letos k hlavním tvářím kampaně sociálních demokratů. Foto: Gabriel Kuchta, Deník N
Jana Maláčová patří letos k hlavním tvářím kampaně sociálních demokratů. Foto: Gabriel Kuchta, Deník N

Jana Maláčová vsadila před volbami mimo jiné na cílení reklam na sociálních sítích. Jako inzerent je však v jejích příspěvcích veden šéf komunikace ministerstva práce a sociálních věcí. Ministryně odmítá, že by kampaň využívala prostředky úřadu.

„Prodavačky, řidiči nebo třeba popeláři. I tihle lidé byli během covidové pandemie každý den na nohou, každý den v práci a pomáhali nám všem to zvládnout‼️ Nezapomínám na to a posílám jim jedno velké děkuji,“ píše Jana Maláčová v jednom ze svých předvolebních příspěvků na Facebooku.

Za zvýšení dosahu tohoto sdělení – stejně jako v případě desítek dalších – ministryně platí. Zvyšuje si tak šanci, že osloví více potenciálních voličů ČSSD. Jen za poslední měsíc na této sociální sítí zaplatila za reklamy přes 40 tisíc korun.

Maláčová přitom kromě příspěvků, které jsou zjevnou součástí kampaně, prezentuje i úspěchy, kterých podle svých slov v čele resortu dosáhla. Jakou roli v její kampani hraje právě ministerstvo, však není jasné.

Kontakty, které jsou na stránce Jany Maláčové uvedeny, totiž patří

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Sněmovní volby

Česko

V tomto okamžiku nejčtenější