Unylou kampaň Pirátů a Starostů mají probrat nanuky, cyklotour a pozitivní témata. Expert má dohlížet, aby se jen nebránili
Spolufavorit voleb, koalice Pirátů se Starosty, na konci července vymýšlí nové prvky své volební kampaně. V posledních měsících se chce zaměřit na kontaktní kampaň, angažovala také renomovaného marketéra.
Ještě na jaře koalice Pirátů se Starosty v průzkumech preferencí prakticky všech agentur vedla. S rozvolňováním covidových opatření a příchodem léta se ale situace na čele z řady různých příčin vyrovnala. Před horkou zářijovou fází kampaně mají stále šanci na výhru obě opoziční koalice i hnutí ANO.
Jako jednu z příčin poklesu vidí část expertů a také členů Pirátů poměrně unylou kampaň. Ta se podle nich pořádně nerozběhla, je velmi defenzivní a nedokáže prodat program, který koalice pracně sestavovala. Na předvolební finále tak Piráti se Starosty posilují volební tým a mnohem více se také zaměří na kontaktní kampaň.
Viditelným posílením kampaně by měl být marketér