Nikomu to neříkejte. Management Zásilkovny tajil případy covidu, stěžují si zaměstnanci
Přepravní služba Zásilkovna patří mezi hlavní vítěze pandemické krize. Firma propojující internetové obchody se zákazníky za poslední rok prudce vyrostla. Jak ale vyplývá ze svědectví jejích zaměstnanců, společnost ve svých kancelářích nekontroluje protiepidemická opatření a nehlásí kontakty nakažených. Mluvčí firmy tyto informace popírá.
Tento text pro vás načetl robotický hlas. Pokud najdete chybu ve výslovnosti, dejte nám prosím vědět. Audioverze článků můžete poslouchat v rámci klubového předplatného. Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Upgradujte své předplatné. Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Předplaťte si ho také.
Na problematickou situaci v úspěšné české společnosti upozornila Petra Žižková, která spolu s kolegy pracuje na vytíženém zákaznickém oddělení. „Jdu s tím ven, i když z toho budu mít průšvih. Prostě nemohu,“ zahájila Žižková na Facebooku svůj příspěvek, který sdílelo téměř 500 lidí, další tisíce si ho pak přečetly.
Žižková do společnosti Zásilkovna nastoupila v loňském roce, kdy se epidemie v Česku začínala šířit. Tehdy, stejně jako ostatní noví zaměstnanci, nastoupila na režim práce z domova, což díky počítači nebyl problém. Postupně se ale pracovníci do kanceláře vrátili a ve velké míře v nich zůstali dodnes. Žižková to dokládá