„Kolektivnímu sebevědomí“ i podnikatelům má pomoct Havlíčkova kampaň za 60 milionů
Ministerstvo průmyslu a obchodu před Vánoci spustí kampaň, která má obnovit důvěru lidí v ekonomiku a pomoci Česku s následky koronavirové krize. Stát za ni zaplatí až šedesát milionů.
S nástupem koronaviru se Česko potýká se zásadním problémem – často zmatenou vládní komunikací, která snižuje ochotu lidí dodržovat restrikce. Patrné to bylo zejména začátkem podzimu, kdy řada lidí opatření nerespektovala.
To přiznává i vláda. „Od začátku druhé vlny epidemie se komunikace ze strany státu k občanům potýká s výraznými problémy, které mohou mít vliv na ochotu občanů dodržovat doporučení, na důvěru ve stát i v samotnou účinnost těchto omezení,“ stojí v materiálu ministerstva průmyslu, který v pondělí projednal kabinet Andreje Babiše.
Resort Karla Havlíčka (za ANO) tak přišel s nápadem, jak