Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

SPD nasypala před volbami do marketingu víc peněz než ANO, koupila i smuteční kytice

Pražská kampaň kandidáta do Senátu za SPD Milana Urbana, při níž se rozdávají noviny Rodina na 1. místě. Foto: Facebook SPD
Pražská kampaň kandidáta do Senátu za SPD Milana Urbana, při níž se rozdávají noviny Rodina na 1. místě. Foto: Facebook SPD

Nejvíce peněz do kampaně před krajskými volbami zatím ze sněmovních stran investovalo hnutí SPD. Využilo je zejména na předvolební tiskoviny. Za poradenství a marketing zaplatilo více než ANO. Malé částky padly i na korektury nebo za kytice na pohřeb.

Blíží se volby a na účtech stran už je možné sledovat, na co v kampani sází. Hnutí SPD před krajskými volbami do úterý investovalo téměř

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Krajské a senátní volby 2020

Česko

V tomto okamžiku nejčtenější