Deník N

Ministerstvo platí facebookovou kampaň přímo na stránce své šéfky. Lidé jí tam píší, argumentuje

Ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová. Foto: Ludvík Hradilek, Deník N
Ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová. Foto: Ludvík Hradilek, Deník N

Ministerstvo pro místní rozvoj v posledních dnech utratilo tisíce korun na facebookovou kampaň na stránce své šéfky Kláry Dostálové. Podle dostupných dat Facebooku je to poprvé od loňského března, kdy některý resort platí za inzerci na stránce svého ministra.

Ministerstvo spustilo kampaň, která má veřejnost informovat o přípravách novely stavebního zákona. Vzhledem k tomu, o jak náročnou i významnou problematiku jde, to může být smysluplný krok. Resort oproti klasickým kampaním přišel s inovací – nově platí sponzorovanou reklamu přímo na facebookové stránce ministryně Kláry Dostálové (za ANO).

Úřad zaplatil za tři sponzorované příspěvky téměř

Tento článek je exkluzivní obsah pro předplatitele Deníku N.

Nový stavební zákon

Sociální sítě

Česko

V tomto okamžiku nejčtenější