Nakonec nám koronavirus pomůže, firmy potřebují reklamu. První tři týdny jsme ale neměli víkend, říká autorka blogu Tereza in Oslo
„Vše bylo vzhůru nohama. Museli jsme si s mužem nastavit, kdy kdo pracuje a kdo je se synem. Třeba muž měl pondělky, já úterky,“ popisuje podnikatelka a blogerka Tereza Salte z Prahy, jak její rodina zvládala nedávnou karanténu a omezení kvůli koronaviru. Její příběh je součástí seriálu, v němž popisujeme, jak se českým rodičům daří skloubit péči o malé děti a kariéru.
„Vzhledem k tomu, že jsme oba s mužem museli pracovat, se nám úplně změnil režim,“ říká dvaatřicetiletá matka. Kromě toho, že s manželem vlastní agenturu Elite Bloggers, která se stará o spolupráci influencerů (tedy lidí s velkým množstvím sledujících na internetu a z toho vyplývajícím dosahem) a firem, je sama aktivní na sociálních sítích – píše blog Tereza in Oslo, má dva vlastní podcasty a několik desítek tisíc fanoušků na Instagramu a Facebooku.
„Hodně jsme využívali večery, když syn spal,“ vzpomíná na předchozí dva měsíce s tím, že první tři týdny neměli volno ani o víkendu. „Do toho samozřejmě spousta stresu, nevěděli jsme, co bude, zda se nám povede udržet byznys a jak dlouho vše potrvá.“
Rodiče by se podle ní v takto krizovém období neměli snažit „jet“ na dvě stě procent. „Pro nás bylo důležité si na konci dne trochu s nadsázkou říct, jestli dítě dostalo najíst a jestli měl naši pozornost, ale prostě není dlouhodobě udržitelné neustále podnikat nějaké výlety nebo nahrazovat paní učitelku ve školce.“
Koronavirus její firmě po počáteční nejistotě nakonec