Jednu Coronu! Zesměšňování, problémy s image a přechod výroby na home office. Covid-19 ve světově známém mexickém pivovaru
Tenhle vtípek začal po sítích kolovat někdy na přelomu ledna a února, kdy Covid-19 brali vážně zatím jen ve východní Asii. Na nechutně zlité podlaze leží u komínku bedýnek piva Corona zcela opilý chlapík a u toho je nápis: „První oběť koronaviru v Mexiku“. Ve španělštině i angličtině to vypadá ještě „zábavněji“, protože koronavirus se píše s C na začátku.
Světově proslulý ležák světle žluté barvy, jehož mdlou chuť vylepšuje při podávání kousek citronu, se stal za časů pandemie oblíbeným a snadným cílem pro útoky vtipnou kaší ze strany uživatelů internetu. A tak se třeba v ledničkách lahve s jinými etiketami „separovaly“ od Corony a ještě si pro jistotu nasadily roušky.
A jestlipak víte, že se značka v průběhu současné krize, aby názvem neodrazovala zákazníky, raději „překřtila na Ebolu“?
Co takhle dát si Coronu?
Člověk se až diví, že marketingové oddělení firmy samo pandemii nevyužilo k inzerci. Slogany jako třeba „Lék proti koronaviru? Jedině pivo Corona“ se přímo nabízejí.
Nejspíše proto, že její současná reklama na nový radler Corona Seltzer byla zakončena za normálních okolností zcela neškodným a vcelku nudným zvoláním