Deník N

U snědeného e-krámu. Dupačky či sandály s politickými logy kupují jen skalní voliči

Foto: KDU-ČSL
Foto: KDU-ČSL

Řada sněmovních stran ruší nebo utlumuje své e-shopy s propagačním zbožím. Lidé o oblečení, propisovačky či hrnečky s politickými logy nemají příliš zájem, pořizují si je většinou jen nejvěrnější voliči. Podle odborníka na politický marketing Češi ještě nejsou zvyklí za podobné věci platit.

Například hnutí Starostové a nezávislí sice zatím triko s nápisem „Jsem ve STANu a jsem na to hrdý“ nabízí, ale kvůli nízkému zájmu zřejmě brzy přestane.

„Ačkoliv na webu je stále e-shop dohledatelný, jeho podobu jsme neměnili několik let, a vzhledem k tomu, že jsme za uplynulé dva roky zároveň neprodali žádné materiály, aktuálně přemýšlíme nad jeho zrušením,“ reagoval na dotaz Deníku N mluvčí hnutí Tomáš Pergl.

Před rokem už ukončila svůj e-shop TOP 09, která sázela na humor: nabízela spací sadu Karla Schwarzenberga nebo triko s „Babiškou“.

„Provoz e-shopu jsme ukončili v květnu 2018 kvůli

Tento článek je exkluzivní obsah pro předplatitele Deníku N.

V tomto okamžiku nejčtenější