Jedenáct pořadů, 37 firem, velké plány s desetibojařem a půl miliardy dluhů. Jak podniká Jaromír Soukup
Majitel TV Barrandov zvládá moderovat svých jedenáct televizních pořadů a ještě k tomu stíhá ovládat téměř čtyřicet firem. Z analýzy Deníku N ovšem vyplývá, že dosavadní trend jeho podnikání může Soukupovi spíše přidělat vrásky na čele, než být důvodem k euforii.
Ačkoliv Jaromír Soukup působil v minulosti ve více rolích, nyní se ve své televizi Barrandov prezentuje jako urputný moderátor, který nejde daleko pro urážky a hrubá slova. V souvislosti s jeho vulgárním vyjadřováním na adresu České televize a jednoho ze členů Rady ČT podala dokonce veřejnoprávní instituce na Soukupa v minulém týdnu trestní oznámení.
Kromě útočného vystupování je známá také jeho náklonnost k prezidentu Miloši Zemanovi a dobré vztahy s jeho klíčovým poradcem Martinem Nejedlým. V poslední době se v Soukupově okolí hovoří o tom, že právě díky tomuto spojenectví by rád uplatnil své politické ambice.
Deník N se proto rozhodl zmapovat jeho dosavadní byznysové aktivity. Z analýzy vyplývá, že ačkoliv Soukup vlastní 37 firem včetně největší mediální agentury v zemi, má důvody ke znepokojení.
(V placené části článku najdete podrobnou a detailní pavučinu s přehledem všech společností Jaromíra Soukupa a jejich vazeb.)
Jeho klíčová společnost Empresa Media je dlouhodobě ve ztrátě, a ačkoliv druhá ze strategických firem – Médea – vykazuje tržby kolem dvou až tří miliard korun, její zisky soustavně klesají. Za posledních pět let se