Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

Hnutí STAN chystá novou strategii. Povolalo experty, kteří v kampani pomohli Pavlovi či Čaputové

Foto: Gabriel Kuchta, Deník N
Foto: Gabriel Kuchta, Deník N

Starostové začínají pracovat na nové volební strategii. Hnutí, jehož reputaci v posledních letech poškodila například kauza Dozimetr, si do svých služeb najalo dva slovenské marketéry, kteří se podíleli například na úspěšných kampaních českého prezidenta Petra Pavla či slovenské hlavy státu Zuzany Čaputové. Pro STAN je nyní zásadní uspět v evropských volbách, spolupráce má být ale dlouhodobější.

Tento text pro vás načetl robotický hlas. Pokud najdete chybu ve výslovnosti, dejte nám prosím vědět. Audioverze článků můžete poslouchat v rámci klubového předplatného. Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Upgradujte své předplatné. Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Předplaťte si ho také.

Starostové se v čele s předsedou Vítem Rakušanem snaží zvednout z hranice šesti až sedmi procent, kolem které se nyní v průzkumech pohybuje jejich podpora. Podle zjištění Deníku N proto plánují najmout slovenské experty, kteří se se svými strategiemi podíleli už na několika úspěšných kampaních včetně těch prezidentských.

„Strategii pro evropské volby nám chystá

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Petr Pavel

Sněmovna

Vláda Petra Fialy

Česko

V tomto okamžiku nejčtenější