Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

Film, kvůli kterému chtěl William Friedkin udělat režisérovi ze života peklo. Vymítač ďábla oživuje padesát let starou legendu

Posedlé dívky ve filmu Vymítač ďábla: Znamení víry. Foto: CinemArt
Posedlé dívky ve filmu Vymítač ďábla: Znamení víry. Foto: CinemArt

S podzimem nastávají chvíle pro děsivé historky, v nichž hlavní roli hraje posedlost démonem. Přesně po padesáti letech je v kinech nová verze Vymítače ďábla. Snímek s podtitulem Znamení víry navazuje na legendární film Williama Friedkina.

Tento text pro vás načetl robotický hlas. Pokud najdete chybu ve výslovnosti, dejte nám prosím vědět. Audioverze článků můžete poslouchat v rámci klubového předplatného. Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Upgradujte své předplatné. Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Předplaťte si ho také.

V příběhu nového Vymítače se všechno točí kolem dvou nevinných duší, které se omylem zapletou s temnotou.

Celý film začíná rodinnou tragédií na Haiti, kde fotograf Victor přijde kvůli zemětřesení o svou manželku, která byla těsně před porodem. Lékaři naštěstí dovedou zachránit alespoň dítě, a Victor se tak stává osamělým otcem, který se musí postarat o dceru Angelu.

O dvanáct let později má mladá dívka spoustu otázek týkajících se matky, kterou nikdy nepoznala. Zvědavost ji přivede ke kontaktu se zásvětím, aby si s maminkou promluvila osobně.

Už samotný nápad zaplétat se s životem po životě nebývá příliš šťastný, když ho ale Angela se svou kamarádkou Katherine okoření výpravou do rozpadlého domu v odlehlém lese, je malér na světě. Obě kamarádky

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Film

Recenze

Kultura

V tomto okamžiku nejčtenější