Agrofert musí doplatit daň za reklamu u Čapího hnízda. Finanční úřad policii napsal, že jde o trestný čin

Finanční správa pravomocně rozhodla, že Agrofert musí zaplatit doměřenou daň za reklamu na Čapím hnízdě, kterou společnost v minulosti neodvedla. Odvolací finanční ředitelství pravomocně rozhodlo v případu, kdy 21 firem koncernu u společnosti Farma Čapí hnízdo nakoupilo během šesti let reklamu za víc než 190 milionů korun – a to v době, kdy se farma teprve stavěla. Výsledek řízení finančního úřadu budou nyní posuzovat policie a státní zastupitelství, které případ prověřují pro podezření z daňových úniků.
Tento text pro vás načetl robotický hlas. Pokud najdete chybu ve výslovnosti, dejte nám prosím vědět. Audioverze článků můžete poslouchat v rámci klubového předplatného. Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Upgradujte své předplatné. Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Předplaťte si ho také.
Deníku N pravomocné rozhodnutí potvrdilo Generální finanční ředitelství. „Můžeme potvrdit, že v odvolacím řízení v tzv. reklamní kauze Čapí hnízdo bylo dne 15. srpna pravomocně rozhodnuto,“ řekl mluvčí Tomáš Weiss. Výsledek však sdělit odmítl s tím, že jej nemůže komentovat kvůli daňové mlčenlivosti.
Podle informací Deníku N, které potvrdily tři zdroje obeznámené s postupem prověřování reklamy na Čapím hnízdě, bylo