Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

Polský řetězec s levnými potravinami plánuje expanzi na Slovensko, do Česka zatím nemíří

Prodejna Biedronky v Polsku. Foto: Biedronka
Prodejna Biedronky v Polsku. Foto: Biedronka

Polský maloobchodní řetězec Biedronka je častým cílem slovenských i českých zákazníků, a to především díky nízkým cenám potravin. Prvně jmenovaní by se brzy mohli dočkat toho, že jejich oblíbený obchod se slunéčkem sedmitečným ve znaku otevře prodejny i na Slovensku. Kromě něj se Biedronka zajímá také o vstup na rumunský trh. Česko podle vyjádření polské společnosti pro Deník N zatím ve hře není.

Pedro Soares dos Santos, předseda představenstva firmy Jerónimo Martins, která je vlastníkem Biedronky, koncem března sdělil serveru ItalianFood.net, že se řetězec zabývá vstupem na nové trhy.

„Slovensko a Polsko mají podobnou kulturu nakupování. Mnoho Slováků jezdí přes hranice nakupovat do Polska do Biedronky, proto počítáme s investicemi v této zemi. Zajímáme se také o Rumunsko,“ řekl.

O něco dříve, 23. března, se na polském webu Puls Biznesu objevila informace, že společnost zvažuje pro svou expanzi také Česko.

„Jak jsme již dříve oznámili, zvažujeme rozvoj našeho obchodního modelu v dalších zemích. Těmi by mohly být

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Polsko

Slovensko

Trhy

Česko, Ekonomika

V tomto okamžiku nejčtenější