Značku Moschino po deseti letech překvapivě opouští Andy Warhol módního světa

Ve funkci kreativního ředitele italské módní značky Moschino končí Jeremy Scott. Značce v poslední dekádě vtisknul nezaměnitelný, hravý, bláznivý a extravagantní ráz, někdy až na hranici kýče, nebo za ní. Módu použil jako prostředek, kterým se vysmíval konzumu. Ale mají bláznivé kolekce v módním světě, který se snaží mířit k udržitelnosti, místo?
„Po deseti letech oznamuji, že odcházím z Moschina. Užil jsem si spoustu zábavy při vytváření návrhů, které budou žít navždy,“ uvedl americký designér na Instagramu s tím, že se nemůže dočkat, až fanouškům řekne, co nového pro ně chystá. Pod fotografií s modelkou Gigi Hadid se objevily tisíce komentářů nejen od známých osobností a lidí z módního průmyslu.
Někteří spekulují, že za Scottovým koncem je posun ve vnímání módy, kdy se upouští od bláznivých kreací a směřuje se k udržitelnosti a nadčasovosti, což potvrzují i zvyšující se prodeje klasických kousků od značek jako Chanel a Hermès.
Nebo módní dům Moschino, který spadá pod společnost Aeffe, prostě jen došel k závěru, že dekáda je dost pro jednoho kreativního ředitele a je čas posunout se dál. Skupina Aeffe ani návrhář důvod ukončení spolupráce nekomentovali.
Moschino je tak dalším v řadě módních domů, který