Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

Fackovací turnaj vítězi slibuje milion a chlubí se množstvím sponzorů. Ti však o spolupráci nic nevědí

Organizace Red Face láká ve svém videu na internetové osobnosti a peněžní výhru. Foto: Propagační video RedFace
Organizace Red Face láká ve svém videu na internetové osobnosti a peněžní výhru. Foto: Propagační video RedFace

Organizace Red Face začala koncem loňského roku na sociálních sítích propagovat turnaj, ve kterém se soupeři utkají v neobvyklé disciplíně – fackování. Cílem soutěže je „profackovat se“ až do finále, kde má na výherce čekat milion korun. Webové stránky organizace také zájemce lákají na to, že se pod turnaj podepsalo velké množství známých českých značek. Jak se však ukázalo, ty s organizací nemají nic společného. Poté, co se Deník N o věc začal zajímat, loga ze stránek zmizela.

Pravidla turnaje jsou jednoduchá: dva protivníci se fackují, dokud se jeden z nich nevzdá nebo už nebude fyzicky schopný pokračovat. Lákadlem turnaje má být, že za ním stojí populární postavy českého internetu, jako jsou například kulturista Filip Grznár nebo influencerka Marie Rosecká. V propagačním videu se zase role uvaděče zhostil komik Michal Kavalčík.

Na webových stránkách red-face.cz se také objevila loga známých českých značek, která naznačují spolupráci s organizací, jako například televizní stanice Prima Cool, výrobce sportovního vybavení Insportline nebo logistická firma Hopi.

Deník N je kontaktoval – dle jejich vyjádření ovšem žádnou spolupráci domluvenou nemají. „Upřímně se o uvedení loga Hopi na webu Red Face

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Bojové sporty

Sociální sítě

Česko, Sport

V tomto okamžiku nejčtenější