Soumrak „bohů“. Iluze o Babišově marketingovém zázraku se konečně rozplynula
Glosa Josefa Boušky: Marketing ANO se začne drolit pokaždé, když se dostane pod tlak nebo čelí profesionálně připraveným soupeřům. V prezidentské volbě Andreji Babišovi více ublížil, než pomohl.
Tento text pro vás načetl robotický hlas. Pokud najdete chybu ve výslovnosti, dejte nám prosím vědět. Audioverze článků můžete poslouchat v rámci klubového předplatného. Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Upgradujte své předplatné. Plné znění audioverzí článků je dostupné pouze pro předplatitele Klubu N. Předplaťte si ho také.
Andrej Babiš tahal ve druhém kole prezidentské volby za kratší konec provazu. Příliš mnoho proměnných by muselo dopadnout v jeho prospěch, aby měl proti Petru Pavlovi šanci uspět.
Generál byl silný kandidát schopný oslovit elektorát napříč věkovými i sociálními skupinami. Měl také až na jednu známou výjimku pozoruhodně čistý štít – stojí za povšimnutí, že všechna špína házená jeho směrem se týkala více než třicet let starého členství v KSČ a důstojnického kurzu. Po prvním kole se těšil pevné podpoře většiny poražených protikandidátů.
Přinášíme poslední ze série textů, v nichž publicista a marketingový profesionál Josef Bouška glosoval předvolební kampaň prezidentských kandidátů.
Šéf ANO