Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

Kdo stojí za úspěchem Petra Pavla? Zkušená marketérka, která zkusila obeplout svět

Šéfka kampaně Pavla Nýdrle po tiskové konferenci prezidentského kandidáta Petra Pavla. Foto: Ludvík Hradilek, Deník N
Šéfka kampaně Pavla Nýdrle po tiskové konferenci prezidentského kandidáta Petra Pavla. Foto: Ludvík Hradilek, Deník N

Petr Pavel na tiskové konferenci označil za hlavního tvůrce úspěchu v prvním kole šéfku své kampaně Pavlu Nýdrle. Se svým manželem vybudovala reklamní společnost Kindred Group, kterou před několika lety prodali za stovky milionů. S rodinou se pak pokusila obeplout celý svět. Tehdy se jí to ale nepovedlo a nakonec bojovali o přežití. Nyní svého klienta dostala do druhého kola prezidentských voleb.

Prezidentský kandidát Petr Pavel zvítězil v prvním kole voleb. Klíčový podíl na svém úspěchu připsal hlavní stratéžce kampaně Pavle Nýdrle. „Má na svědomí první místo. Rád bych jí poděkoval,“ řekl Pavel a pozval ji na pódium ve volebním štábu.

„Vždycky mám co říci, teď úplně nemám,“ řekla zjevně dojatá Nýdrle. „Když pominu, že pan generál je skvělý, musím říci, že tak skvělý tým, s jakým jsem měla teď možnost odvést kampaň, to je sen.“

Pavlův tým tvoří 24 lidí včetně dvou zkušených slovenských marketingových stratégů, kteří

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Volby prezidenta ČR

Česko

V tomto okamžiku nejčtenější