Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

Nerudová vybrala přes 26 milionů. Nejvíc dal majitel drogerií Teta, vidí v ní naději po 20 letech zmaru

Danuše Nerudová láká podporovatele i na nový merch. Foto: Ludvík Hradilek, Deník N
Danuše Nerudová láká podporovatele i na nový merch. Foto: Ludvík Hradilek, Deník N

Podle posledních průzkumů se Danuše Nerudová v prezidentském klání dotahuje na svého soupeře Petra Pavla. Co se týče financí, Pavel má stále ještě zhruba deset milionů korun náskok. Nerudové přispívají i významné ženy českého byznysu.

Prezidentská kandidátka Danuše Nerudová shromažďovala peníze na kampaň na dvou účtech. S prvním prosincem netradičně spustila na dobročinné platformě Donio také sbírku s názvem Danuše na Hrad!, v níž chce vybrat další milion korun.

Lidé tam za odstupňovaný příspěvek můžou získat třeba tričko, kšiltovku, vstupenku do štábu nebo třeba za pět milionů korun fialový karavan nazvaný Danuše. K datu vydání článku tímto způsobem už dokázala vybrat téměř sedm set tisíc korun. Jako cílovou částku si přitom stanovila milion korun.

Podle analýzy Deníku N na základě dat OpenDataLab získala prezidentská kandidátka od přispěvatelů přes své dva transparentní účty více než 26 milionů korun. Největší obnos jí darovali firma majitele

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Volby prezidenta ČR

Česko

V tomto okamžiku nejčtenější