Deník N – rozumět lépe světu

Deník N

Pavlova kampaň je pod taktovkou marketérů od Čaputové. Za jejich služby zaplatil už téměř milion

Prezidentský kandidát Petr Pavel vsadil na slovenské marketingové experty. Foto: Gabriel Kuchta, Deník N
Prezidentský kandidát Petr Pavel vsadil na slovenské marketingové experty. Foto: Gabriel Kuchta, Deník N

Dosavadní favorit prezidentských voleb Petr Pavel vsadil na slovenská esa v mediální komunikaci. Jeho obraz v kampani spoluvytvářejí dva marketingoví stratégové, kteří pomohli Zuzaně Čaputové do prezidentského křesla, i řada českých odborníků. „Někdo má Čapí hnízdo, generál Pavel má Čaputí hnízdo,“ vzkazuje šéfka Pavlovy komunikace Markéta Řeháková.

Ústřední postavou Pavlova týmu je slovenský politický konzultant Michal Repa. Měsíčně za svoji práci pro prezidentského kandidáta inkasuje podle transparentního účtu nejvyšší částku, zhruba

Tento článek je exkluzivním obsahem pro předplatitele Deníku N.

Volby prezidenta ČR

Česko

V tomto okamžiku nejčtenější